Freitag, 1. Juni 2012

In love with Dita!!!

Ahh, mennyire vágytam Dita von Teese kollekciójára!!!

Most úgy érzem magam, mint aki szerelmes, gyorsan ver a szívem, fényes a szemem és szinte repülök- mert fölfedeztem a kollekciót a helyi parfümériában és máris hazahoztam egy rúzst és egy pirosítót. Ahhh, ezt az egészet nekem találták ki...de lássuk, hogy néz ki a D.v.T. Art couture rúzs 637 és 31-es merész pirosító:


A rúzs csomagolása klasszikus, nagyon tetszik, minden karcolástól védeni fogom! Ez egy ékszer, mintha tényleg az 50-es évekböl lenne :O)
A szín valami elképesztö, kipróbáltam kézfejen és többszöri kézmosás és dörzsölés után még mindig rajata van...Pontosan ezt a színt kerestem már régóta.
Eredetileg készíteni akartam egy fotót a rúzsról szájon, de higgyétek el, egyetlen fotó sem adja vissza azt az izzást...Mindezek ellenére megállapítottam, hogy ez nem egy olyan sittysutty-fölrakom rúzs, tényleg kell hozzá ceruza vagy ecset. Nagyon kellemes az illata. Szilikonmentes- Dita, kedves, TE mindenre gondolsz!- így nem túl krémes, de szárítani sem szárít.

Bombasztikus ajkakat varázsol pedig attól tartottam, hogy optikailag lekicsinyíti-lelapítja a a számat.
A pirosító még nem volt az arcomon, de kézfejen hmmmmm......

A tervem a késöbbiekben megvenni hozzá a mágneses tartót (abban szerencsésebb hordani a pirosítót) és néhányat a gyönyörü szemhéjfestékekböl. Meg talán a púdert.

Ahhh, how much I looked forward to Dita von Teese´s collection!!!! I feel like a young girl in love- my heart beats like crazy, my eyes are shining- I nearly could fly...
Well, because I bought my so-wanted D.v.T. lipstick and a blush by Artdeco.

The lipstick Art Coutute 637 is a gorgeous deep fuchsia colour, exactly what I wanted. Great pigmentation (I still have the wsatch on my right hand hahaha) and the packaging...OMG!
It´s the most classy packaging ever. Like a jewellery. I really will keep it in its box. It´s got a velvet finish, but makes the lips somehow looking fuller. It´s silicafree - Lovely Dita, you think of everything, hm? I need definitely a lippencil or a lipbrush for neat application.

I haven´t tried the blush Nr. 31. yet, but the swatch was *****kiss*****.
I´m planning to purchase also the magnetbox, a few eyeshadows and perhaps, the powder.

1 Kommentar:

  1. Én a youtube csatornádat követtem eddig és ahogy ott megismertelek meg kell állapítanom, hogy a rúzst tényleg neked találták ki! Én a pirosítóra is kíváncsi volnék, remélem hamarosan láthatóm őket egy bejegyzésben! :)

    AntwortenLöschen